www.hundested-kunstforening.dk

Sensommerudflugt til Odsherred

“Sensommer-Medlemsudflugt”

Først gik turen til familien Swanes “Malergården” som i dag er overtaget og renoveret af Odsherreds kunstmuseer. Vi fik en times guide tur på Malergården, spiste medbragte snitter og drak hyldeblomster saft. Så gik turen til Galleri 3G med blandet kunst, videre til “Anneberg” hvor 35 kunsthåndværkere har deres daglige virke. Kunstnerne her, havde en spændende udstilling inspireret ud fra FNs verdens mål. Så indtog vi kaffen og den medbragte kage udendørs da vejret viste sig fra sin bedste side. Til slut kørte vi mod Rørvig hvor vi besøgte keramiker og billedkunstner Flemming H & Jorit Tellervo som kunstforeningen for år tilbage har besøgt før. Her fik vi også en rundvisning gennem deres meget farverige og spændende hjem.

Så kørte vi til færgen vi følte os alle mætte med de dejlige oplevelser. Færgeturen hjem med godt humør, varme og solskin.